We play in your Team
WinTEAM
We play in your Team
WinTEAM
WinMENTOR înseamnă peste 27 de ani experienţă şi colaborare cu peste 45.000 de utilizatori din toată ţara.
Pachetul de programe WinMENTOR este astfel conceput încât poate fi folosit și de către persoane neiniţiate în contabilitate, odată ce configurarea iniţială a fost definitivată sub îndrumarea coordonatorului departamentului economic.
WinMENTOR este destinat utilizării de către firme cu profil de comerţ en-gros și en-detail, producţie industrială și agricolă, construcţii, audit financiar-contabil, alimentaţie publică, servicii, etc.
Suita ERP WinMENTOR ENTERPRISE®, cunoscută pe piaţa de software ca WME®, este un pachet de aplicaţii care beneficiază de experienţa de peste 25 ani a unui colectiv care a oferit pieţei de profil din România un produs preferat de peste 45.000 de utilizatori: pachetul de aplicaţii de gestiune WinMENTOR®.
Prin completa rescriere a acestuia din urmă, în anul 2008 a rezultat o suită de tip ERP ajunsă la maturitate, destinată să completeze gama de produse software a unui producător recunoscut pentru prezenţa sa activă în piaţă și pentru eficacitatea în implementarea tuturor noutăţilor în produsele sale.
Tehnologia aleasă pentru gestionarea bazei de date este furnizată de ORACLE. Utilizarea celui mai puternic motor de baze de date dezvoltat vreodată conferă suitei WME siguranţă, fiabilitate, scalabilitate și viteză.
Versiunile în engleză, maghiară şi italiană permit folosirea aplicaţiei și de către utilizatori nevorbitori de limba română. Utilizatorii versiunii în limba română pot opta, la afișarea listei, pentru încărcarea configurărilor într-una din aceste 3 limbi, printr-un simplu click.
WME este singurul program informatic de gestiune din România care generează înregistrări contabile automate în mai multe planuri de conturi simultan, pe măsura introducerii documentelor primare, astfel încât informaţia contabilă atât de necesară deciziilor manageriale devine accesibilă instantaneu, sincronizată perfect cu situaţiile analitice. Modificările setărilor de contabilizare au efect imediat prin refacerea automată a înregistrărilor la prima situaţie contabilă generată.
Verificarea îndeplinirii corelaţiilor între situaţiile analitice și cele sintetice se poate automatiza și configura după necesităţi.
La închiderea unei luni, balanţa contabilă se constituie ca etalon. Dacă ulterior salvării etalonului apar diferenţe între balanţa salvată și cea curentă, motorul contabil semnalează diferenţele la nivel de document.
WME permite evidenţa şi operarea unui număr nelimitat de firme. Pentru organizaţiile de tip holding, permite utilizarea de nomenclatoare comune tuturor firmelor ce compun holdingul, creând avantajul gestionării obligaţiilor de plată ale clienţilor la nivel de holding. Pentru situaţia în care firmele care compun holdingul sunt firme separate în WME, programul permite obţinerea unei balanţe cumulate.
Firmele pot fi organizate pe subunităţi distincte. Lucrul pe subunităţi permite „izolarea” completă a unei subunităţi în cadrul firmei. Orice raport poate fi executat pe fiecare subunitate în parte, inclusiv balanţa contabilă. Pentru analiza întregii firme, rapoartele pot fi executate cumulat, incluzând operaţiile tuturor subunităţilor. Utilizatorilor li se poate limita dreptul de acces la anumite subunităţi, iar cei care au drepturi speciale pot vedea tot ansamblul, indiferent de subunitate.
Interfaţa prietenoasă și intuitivă permite utilizatorilor să personalizeze aspectul și funcţionarea aplicaţiei într-o multitudine de aspecte: culori, fonturi, tabele cu coloane configurabile, redimensionarea machetelor, ascunderea controalelor neutilizate sau interzise de pe machete, mecanisme de tip wizzard pentru accelerarea operării, căutare rapidă a opţiunilor din meniu, Active Board pentru definirea de butoane de acces rapid la opţiuni de meniu / executabile / link-uri de acces pe internet, navigator multitraseu pentru a identifica în orice moment intrările în stoc, livrările, comenzile, contractele, plăţile sau încasările legate de orice document.
Sistemul de securitate permite restricţionarea accesului la fiecare opţiune din aplicaţie în ceea ce privește vizualizarea, adăugarea, editarea, ștergerea înregistrărilor. Monitorizarea la cerere a acţiunilor pentru grupele de utilizatori oferă trasabilitate în gestionarea documentelor.
Sistemul de comunicare intern permite trasmiterea de mesaje între utilizatori precum și lansarea de task-uri de efectuat pentru executanţi.
WME execută automat liste după un orar prestabilit, efectuează automat salvări de date după orar, lansează alerte pentru persoanele interesate de evenimente petrecute în baza de date sau de diverse situaţii apărute în timpul exploatării.
Modulul Expert integrat în aplicaţie oferă posibilitatea analizei activităţii firmei dintr-un punct de vedere diferit de cel al încadrării contabile.
Acest modul permite evidenţa utilajelor, atât a celor proprii, cât şi a celor primite sau trimise în custodie, din punct de vedere al intervenţiilor de mentenanţă ce se efectuează asupra acestora, periodic sau ocazional.
Acest modul permite evidenţa cursurilor planificate, suspendate sau efectuate de către angajaţii unei firme. Se definesc cursurile cu temele aferente care vor fi efectuate, formatorul, numărul de ore aferente fiecărei teme, precum și preţul.
Acest modul pune la dispoziţia utilizatorilor toate uneltele necesare luării deciziilor în departamentul comercial.
Modulul CRM (Customer Relationship Management) gestioneaza relaţiile cu clienţii, cu lead-urile, având posibilitatea de a urmari un istoric al fiecarui client privind oportunitaţile, ofertele, comenzile, contractele, facturile, task-urile, email-urile de pe acel partener.
Este o aplicaţie distinctă, integrată, ce opereazӑ în zona de back office a magazinelor.
Este o aplicaţie distinctă ce operează în zona de front office a magazinelor.
WME® se interfaţează cu toate tipurile de astfel de dispozitive aflate în prezent pe piaţă.
Este un modul separat, integrat, care permite transmiterea comenzilor de la clienţi online prin intermediul unui browser web direct în baza de date WME®.
Modulul permite ca de pe un browser web să se înregistreze și consulte oferte şi comenzi, să se verifice solduri parteneri şi să se genereze încasări de către agenţi.
Aici puteţi găsi documentaţia.
Este o aplicaţie distinctă, integrată, care gestioneazӑ activităţi specifice restaurantelor.
Modulul EXPERT permite analiza activităţii firmei dintr-un punct de vedere diferit de cel al încadrării contabile. La bază stau centre de cost și elemente de analiză ce se utilizeazӑ prin asocierea cu noduri din proiecte de analizӑ multinivel. Structura proiectelor e stabilitӑ pe baza necesitӑţilor de detaliere și grupare a informaţiilor pentru fiecare firmă, în conformitate cu specificul activitӑţii și este definită cu ajutorul descriptorilor de analiză. Configurarea pentru analize a modulului Expert presupune generarea mӑcar a unui proiect de analiză care definește gradul de detaliere a repatizӑrilor pe elementele de venit sau cheltuialӑ cu care se va lucra.
WME Analytics este un modul din cadrul suitei de aplicații ERP WinMENTOR ENTERPRISE®. Bazat pe platforma Qlik®, beneficiază de întreaga performanţă a motorului de indexare asociativă a datelor QIX, tehnologie brevetată de Qlik, aflată la cea de-a doua generație.
Modelul asociativ Qlik permite utilizatorilor să testeze orice asociere posibilă existentă în datele lor şi în toate sursele de date, pentru o vedere de ansamblu, mai clară decât informaţiile parțiale oferite de instrumente bazate pe interogare sau ierarhice. Documentaţia pentru Qlik Sense poate fi consultată aici.
Utilizând WME Analytics se pot consolida date provenite din diverse zone de activitate ale companiei, explorând diverse moduri de asociere a datelor în analize multi-departamentale.
WME Analytics este furnizat împreună cu un set de analize de bază, set ce poate fi personalizat în funcţie de dorinţele şi specificul activităţii clientului. În setul de bază pot fi analize precum:
WME Service Auto este un modul al suitei WinMENTOR ENTERPRISE®. Acesta este integrat aplicaţiei, facilitând astfel comunicarea cu modulul de bază și gestiunea unitară a întregii activităţi.
În centrul aplicației WME Service Auto, se află macheta de înregistrare a comenzilor de service, prin care se lansează operaţiunile de reparații auto. Mașinile din flotă sunt gestionate în macheta Parc auto, oferind posibilitatea înregistrării detaliilor tehnice legate de mijlocul de transport, anvelopele utilizate, precum și alte informații necesare exploatării. Informațiile legate de comenzile de service și stadiul rezolvării lucrărilor se păstrează în istoricul parcului auto.
Facilități specifice:
Rapoarte specifice:
Acest modul permite gestiunea flotei auto din cadrul firmei şi oferă posibilitatea de a analiza un vehicul ca pe un centru de cost, punând în balanţă eficienţa utilizării lui pentru transport şi cheltuielile pe care le-a ocazionat: asigurări, piese de schimb, consum de ulei, consum de carburant, întreţinere periodică, etc.
WinMENTOR ENTERPRISE® cuprinde și o aplicație dedicată firmelor cu activitate de închiriere de mașini, denumită WME Rent-A-Car. Acesta este primul produs 100% românesc din această nișă și răspunde tuturor cerințelor specifice, fiind integrat cu modulul de bază WME.
În centrul aplicației WME Rent-A-Car se află macheta de înregistrare a rezervărilor necesare închirierilor auto.
Coordonarea activităților zilnice se face utilizând un dashboard operațional, ce conţine: total mașini active în gestiune, mașini închiriate, disponibile, nereturnate, out of service, în ciclul de vânzare, transferate la alte gestiuni, transferate de la alte gestiuni, procent de închiriere, transferuri așteptate, mentenanță în curând, mentenanță depășită, planificare pentru mentenanță, rezervări confirmate, rezervări neconfirmate, rezervări nefacturate, rezervări neînchise, preluări în data de analiză, predări în data de analiză.
Pentru eșalonul de conducere este disponibil un dashboard decizional, unde se pot urmări – pe lângă informații operaționale – și următoarele: venituri așteptate, venituri acumulate, sume încasate, sume restante.
Analizele prin diagrame Gantt furnizeaza imagini intuitive despre desfășurarea activității de închiriere după criterii diverse. Tipul de rezervare – customer, abonament, courtesy, shuttle, transfer, uz intern, reparații – este evidențiat prin culori.
Modulul de listare este complet și permite interogarea bazei de date prin rapoarte configurabile 100% de către utilizator. Orice raport poate fi analizat prin filtrare după informațiile dorite de utilizator, poate fi listat sau exportat în diverse formate standard (XLSX, PDF, HTML).
Aplicația este disponibilă în limbile română și în engleză.
Aici puteti gasi documentatia.
Modulul EDI (Electronic Data Interchange) este un modul dedicat importului de documente din alte aplicaţii, respectiv exportului de documente în anumite formate standard.
Funcţionează ca și conector de Bussines Inteligence care permite accesul la procedurile de export a datelor din WME® către aplicaţia de tip BI.
AdminJobs este un modul specializat în execuţia automată de acţiuni prestabilite după un orar fixat în prealabil.
Este o aplicaţie separată, integrată nativ cu WME®. Permite gestionarea unui număr nelimitat de salariaţi, începând de la datele primare, calculul salariilor și generarea declaraţiilor obligatorii.
Toate societăţile comerciale cotate pe o piaţă reglementată din UE sunt obligate să întocmească situaţii financiare consolidate, în conformitate cu IFRS (International Financial Reporting Standard). Pentru firmele de contabilitate care ţin evidenţa financiar-contabilă a societăţilor cu capital strain, precum și pentru majoritatea societăţilor ce sunt auditate anual, raportarea conform IFRS este o cerinţă de bază.
Permite evidenţa mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar aflate în patrimoniul firmei, cu rezultate vizibile imediat în balanţa contabilă.
Este o aplicaţie integrată care permite vizualizarea rapoartelor WME® în format HTML prin intermediul unui browser de web.
Este un server IIS (Internet Information Services) care reprezintă poarta de acces la baza de date WME®.
Web-Rest-Server este un Web Service de tip REST care permite altor aplicaţii să comunice cu WinMENTOR ENTERPRISE®.
Prin intermediul funcțiilor acestui serviciu se pot accesa anumite funcţionalităţi ale aplicaţiei: adăugare articole, adăugare clienți, adăugare comenzi, adăugare ieșiri către clienți, intrări de la furnizori, tranzacții casa / banca, note contabile diverse, modificări de preț, bonuri de consum, note de predare, note de transfer, monetare, centre de cost.
De asemenea, se pot face interogări în baza de date: interogare stocuri, nomenclatoare, comenzi, încasări, facturi etc.
Modulul de listare/raportare, prin flexibilitatea sa și uşurinţa în configurare, face posibilă crearea oricărui raport necesar prin particularizarea celor peste 325 de liste predefinite.
C.I.F: RO15127232
Reg. Com: J40/359/2003
IBAN WinTeam Solutions:
RO23 RZBR 0000 0600 2016 9868
IBAN WinTeam Junior:
RO79 RZBR 0000 0600 2016 9151
Tel: 021.340.41.85
Vanzari: 0748.157.019
Email: contact@winteam.ro
Str. Liviu Rebreanu Nr. 29 Bl. M36
Sector 3, Bucuresti
Lu > 09:00 – 17:30
Ma > 09:00 – 17:30
Mi > 09:00 – 17:30
Jo > 09:00 – 17:30
Vi > 09:00 – 17:30
Sa / Du > Inchis
Acest site folosește cookie-uri. Continuând să navigați pe site, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.
Accept settingsHide notification onlySettingsWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.
Privacy Policy